17 Julai, 2008

Berendam di Rumah Mama....

Mmmm...hari ini anak-anak liza diajak oleh sepupu diaorang Si kecil Adam Harith untuk berendam di rumahnya. Nasib baik adik bongsu liza cuti hari ni jadi bolehlah dia bantu handle empat orang kanak-kanak tersebut. Liza, mak, kaklong dan adik liza pun bertolaklah ke rumah seorang lagi adik liza untuk memenuhi hajat Adam Harith tadi. Adik liza dan suaminya bekerja. Adam harith ni dijaga oleh mak liza dan mak liza ader kunci rumah tersebut. Apalagi acu (adik bongsu) diaorang pun siapkanlah kolam untuk anak-anak sedaranya berendam. Biasalah..budak-budak bila dah jumpa air..sakanlah berendam. Danish tu bukannya mandi..asyik main tepuk-tepuk air aje. Bila time nak angkat dia keluar dari kolam tu punyalah susah..tak puas lagi berendam. Menangis-nangis taknak keluar...paksakan aje...oh ya, mama tu panggilan anak-anak liza untuk mama adam harith. mama dan papa. Adam Harith lak panggil liza ngan hubby Umi dan Ayah. So diaorang ni kira cam adik beradik lah...walaupun sepupu.....Lama juga kitaorang kat rumah tu. Hampir nak maghrib baru balik rumah.




4 ulasan:

husz_nie berkata...

uh uh... seksinya insyirah... hahahah...

anak2 sedara tempe pun suka berendam gak... tp kan... satgi ada dugung besar berendam sama... hahahaha

ZAMZ berkata...

bestnya berendam ramai2

Kamezaim berkata...

mak ai...bestnye diorg berendam..nak tumpang dua kaki boleh?hehe dah la musim panas ni,sedapnye klu dpt berendam mcm tu..hehe klu mcm ni kamezaim nak g rumah mama jugalah,blh ke?blh kita berendam sekali..haha

shahliza94 berkata...

tempe: bukan seksi...seksa...
dugong tu leh muat ker masuk kolam? ekekeke......

Zamz: bebudak sukelah zam berendam..kita yg dah beso ni pun suke jugak. pakkal jek kolam tu kecik...

Kamezaim: hai kamezaim, dah sihat ker? kamezaim masuk kaki jer dah penuh sekolam. muahahaha.....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin