01 Ogos, 2008

Huhu...Amy_Fazley Mengetag Lagi....

Mmmm...takde keje gaknya dak amy nih...pilah tolong mak kemas2 umah ker, basuh2 pinggan ker, bakar sampah ker...kan lebih pekdah daripada mengetag akak.....

nilah soklan tag merepek rekaan fendi yang diorang dok war2kan tu yer....
yelah...yelah..akak buat.....

1.andai korg seorg superhero yg dpt terbang,ape yg korg nak buat?
~nak terbang ke seluruh dunia dan bantu mereka-mereka yang dalam kesusahan. bila dah selesai tugas nak bawak anak-anak lak terbang ke disneyland....amik angin.

2.disebalik kejayaan anda skrg ini, siapakah pendorong dan juga kekuatan anda?
~kejayaan yang mana ek..? kejayaan menjadi surirumah sepenuh masa eh...
tentulah ~ en.shah
~ anak-anak
sebab tanpa mereka liza takkan berjaya menjadi surirumah sepenuh masa. bley ker jawab camnih....

3.sebelum anda melangkah kealam pekerjaan atau pelajran anda skrg,dimanakah anda dimasa itu?
~ dalam bilik darjah sedang denda memurid yang x siap homework. pastu budak yang ske buat bising dudukkan dia kat sebelah pintu. kebetulan kelas dekat tangga. biar dia x berani bising sbb pengetua slalu lalu situ. ekekeke diktator...

4.berikan kata motivasi anda kpd rakan2..
~setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. usah menyesal dengan kegagalan pada hari ini, teruslah berusaha dan insyaallah esok menjanjikan lebih kejayaan buat kita semua....amiiin.

5.apakah wawasan anda?
~ingin mencapai segala cita-cita dan impian yang tertangguh.....


6.siapakah idola anda?
~ Rasulullah S.A.W

7.mngpa anda suka idola anda?
~ kerana baginda sebaik2 contoh dan tauladan buat semua umat manusia...


8.selebriti negara yg anda minat?
~Dr. HM Tuah Iskandar

9.selebriti asing yg anda kagum?
~takde kot....makhluk asing adelah.....

10.last..korg tulis je lah ape pun..
~ jadilah diri sendiri. usah hidup dalam kepura-puraan ,biar siapapun kita....walau di mana sekalipun kita berada...kita insan istimewa...setiap insan punya keunikan tersendiri.....bersyukurlah dengan apa yang kita perolehi.....usah terlalu merendah diri.....dan jangan biarkan sifat 'riak' menguasai....

tag 5 orang kawan..
~mmm...saper2 yang belom kene tag tu, sila buat....

5 ulasan:

amie... berkata...

tahniah anda surirumah yg berjaya...teruskan berusaha dlm mendidik ank2...ekeke...
tuk en shah...

award amek tiap thn bln 5 nt...

shahliza94 berkata...

ekekeke.....nak jadik surirumah yang celik IT.

husz_nie berkata...

lain kali dak amy bg tag toksah wat..

shahliza94 berkata...

cian plak kat dia....nanti dia taknak geng akak, camner? ekekekeke.....

amie... berkata...

akk tempe... =P

akk liza klo akk tempe bg pn jgn bt jgk...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin