05 Ogos, 2008

Kesibukan Mula Bertandang.......

Buat masa ni liza mungkin jarang online. bukan apa, kesibukan mula melanda.... gambar-gambar kat bawah ni adalah antara kesibukan yang sedang melanda kini....jahitan manik pada baju kurung/kabarung sempena hari lebaran ni.....ekekeke...
bukannya amik tempahan, sendiri punya je. paling banyak insyirah punyalah.....seronok je dia pakai baju lip lap lip lap. tak cantik mana pun, sendiri punya lepaslah....so, kalau jarang nampak liza online, taulah ye sebabnya......kalau korang perasan kebanyakan baju dari kain sari. hehehe...biasalah anak/menantu mamak... tiap-tiap tahun baju raya kami pasti dari kain sari....'ibu mertuaku' ada bines jual kain sari, so , liza ngan insyirah memang x boleh elaklah beraya ngan kain sari. oleh sebab kain sari ni ukuran dia 6 meter sepasang, so dapatlah buat baju insyirah lebihan tu...ada juga liza bagitau 'ibu mertuaku' tahun ni taknak beraya ngan kain sari. tup tup dia bagi kain yang kaler maroon tu suruh buat baju... nak taknak kenelah ambik juga, nanti kecil hati pulak dia. rezeki jangan ditolak....ngeh..ngeh..ngeh...











:laugh:

2 ulasan:

husz_nie berkata...

huh.. semua org beriya wat baju.. tempe gak tak siap lagi baju raya...

shahliza94 berkata...

ekekeke...kalau lambat2 nanti tailor xmo amik tempahan. tinggal baju melayu je lom tempah lagi...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin