12 September, 2008

Tag Lagi.....Dari Che'gu Rhea Da Scarlet.....

Siapakah yang membuatkan anda ketawa semalam?
anak-anak...Insyirah, mamat n danish...

Apakah yang sedang anda lakukan pada jam 0800?
hantar en.shah di muka pintu nak bertolak pi keje pastu
bertenet....

Apakah yang anda lakukan 30 minit lepas?
hantar insyirah gi tadika......

Apakah yang berlaku kepada anda dalam tahun 2007?
banyak sangat peristiwa. takleh nak ingat....

Apakah perkara (perkataan) terakhir yang anda cakapkan dengan nada yang kuat?
Kakakkk.....!!!Mamat...!!!!! kemas cepat! nampak tak rotan ni?
menjerit ala-ala rika sumanto..
(memula elok jer menulis/menconteng kat buku..pastu tinggal..)

Berapa banyak minuman yang anda ambil hari ini?
skarang ni tengah pose. malam tadi minum air kelapa
dengan air soya

Apakah warna sikat anda?
pink..sikat insyirah. share ngan dia....

Apakah benda terakhir yang anda bayar?
sayur-sayuran tadi lepas hantar insyirah gi tadika singgah pasar.

Di manakah anda semalam?
kat umah. bz sepanjang hari sampai takde masa masuk JL.

Apakah warna pintu depan anda?
biru air.......lebih kurang camtulah gaknya ek

Di manakah anda menyimpan baki (duit)?
dlm purse

Apakah keadaan cuaca hari ini?
mendung dan hujan renyai...

Apakah perasa ais krim yang sedap?
coklat

Apakah yang merangsang anda?
wangian yang mempesonakan. chewwah...

Adakah anda ingin menggunting rambut anda?
tidak....

Adakah umur anda melebihi 25 tahun?
yupp...lebih 30 pun.....hehehe

Adakah anda banyak bercakap?
tak berapalah....

Adakah anda menonton O.C.?
tak...dan apakah itu O.C?

Adakah anda kenal sesiapa yang bernama Steven?
steven seagal....hehehe...

Adakah anda menata rupa ayat sendiri?
erkk..apakah maksudnye itu? menata rupa ayat ker rupa anda ?
isy....tak paham soklan ni....

Adakah anda seorang yang cemburu?
jauh sekali....

Namakan seorang rakan yang bermula dengan huruf ‘A’.
adibah..best frenz masa skolah rendah. still contact
sampai sekarang.

Namakan seorang rakan yang bermula dengan huruf ‘K’.
Khayu Manis....sahabat JL....

Siapakah orang pertama dalam senarai panggilan diterima?
en.shah. tanya nak berbuka apa sebab dia berada di bazaar ramadhan.

Apakah teks mesej terakhir yang anda terima?
dari tempe...dia bagi duit raya kat JL.

Adakah anda mengunyah penyedut minuman?
tak suka kunyah bende2 plastik....

Adakah anda mempunyai rambut keriting?
tidak...

Di manakah tempat yang ingin anda tuju selepas ini?
tadika. amik insyirah...

Siapakah orang yang biadap di dalam hidup anda?
belum ada lagi. kalau yang biadap sket2 tu liza tak amik pot. ignore jer...

Apa makanan Terakhir anda makan?
masa sahur tadi.
nasi putih
ayam masak blek pepper
bendi goreng
ayam goreng

Adakah anda akan berkahwin pada masa depan?
jodoh yang ada ni sudah memadai....moga berkekalan ke akhir hayat..
aminn..ya robb.....

Apakah wayang terbaik yang anda tonton dalam tempoh 2 minggu lepas?
sejak berkahwin tahun 2002 tak pernah nonton wayang lagi.
dah 6 tahun x nengok wayang rupenye...

Adakah anda menyukai sesiapa buat masa ini?
suami dan anak-anak...

Bilakah kali terakhir anda menyediakan sajian?
sahur subuh tadi...

Adakah anda sedang bermuram?
tidak.....semuanya ok-ok sajer....

Adakah anda menangis hari ini?
juga tidak......

mengapa anda menjawab soalan ini dan mem'post'kannya?
kerana ianya tag dari che'gu rhea dan tiapkali terima tag setakat ni liza
tak pernah tak jawab.



:hot:

6 ulasan:

RHEA berkata...

tq.. mcm nak join sahur kat umah dia r.. sedap je lauk sahur dia.. ekekek..

ghimau berkata...

Hmm.. apa pun selamat berpuasa :)

amie... berkata...

akk mmg rajin bt tag..hikhik...

shahliza94 berkata...

to Rhea: jomlah singgah sahur. ekekeke....

to ghimau: tima kasih singgah blog saya. blog telah saya kunjungi tapi x dapat nak tinggalkan jejak...

to amy: ekekkk...yeker? tapi memang sonok wat tag ni...

日月神教-任我行 berkata...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

仔仔 berkata...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin