16 November, 2008

Majlis Ihtifal Tadika Insyirah.....

penyampaian hadiah cemerlang pelajaran
tempat pertama
kategori 5 tahun

penyampaian hadiah cenderahati
deklamasi sajak


bersama teman-teman seperjuangan



majlis ihtifal/konvokesyen tadika tempat insyirah belajar.
insyirah tak terlibat ngan konvo sebab dia baru 5 tahun.
macam-macam persembahan diadakan.
insyirah pulak selain dari nasyid dan dikir barat, dia
kene mendeklamasikan sajak yang bertajuk "Tuhan, Bantulah Kami.."
tak sangka dia berani bersajak sorang2 kat atas pentas.
liza baru nak snap gambar dia masa tengah deklamasi sajak tu, tetiba
memory full... huaaa.....rugi...rugi....

erk...date kat pic tu..ignore je yer....
baru terperasan....hehehe..

4 ulasan:

husz_nie berkata...

huiyoo...
futuristik punya gambar ni...
thn 2095 tu... wahahahaha

shahliza94 berkata...

erk.......hehehe....dah lama x guna kamera ni.. masa nak guna tu x set semula date dia. sejak memory kad phone prob ni baru kelam kabut cari kamera.

ღ~n0n0i~ღ berkata...

hihi ^^
Insyirah da tunjukkan bakat..
wawawawa..ruginya xdpt tgk

shahliza94 berkata...

tulah..sayang tul....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin