19 Disember, 2008

Takde Keje...Cari Keje.....







6 ulasan:

Joaquin berkata...

sian betol kat gambar tu...
asyik kena modified jer...
gambar lain tak kena pun...
dah setahun aku tengok...
tahun depan kalo nak modify...
tukar la gambar lain lak...
diskriminasi betol....
akekekeke

husz_nie berkata...

mamat mana le yg dok usha gambar akak tak habis2 tu.. jeles en shah kang..

Joaquin berkata...

husz.. aku bagi nasihat membina utk besan aku la... akekekeke

husz_nie berkata...

aku tak komen pape pun pasal komen ko... ape kehe?? aku komen pasal gambar no2 tu.. takde kene mengena ngn komen ko pun...

mamat tu nak minum pun dok renung gambar kak liza tak abis2...

shahliza94 berkata...

untuk besanku.....kalo ko nak tau, gambo tu yang terlatest aku amik. so aku modifiedlah puas2...hehehe

untuk tempe: ntahlah...mamat tu kuciwa sebab akak tolak cinta dia...

Joaquin berkata...

alamak...
aku terperasan ke???
:malu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin