27 Januari, 2009

Rumah Baru Nenek.....









tangga menuju ke bawah.....


2nd living room di tingkat atas


dining room bersama kerusi makan sementara......


ini jer gambar yang liza sempat snap. rumah dah siap tapi hiasan n perabot tak selesai lagi. kebanyakan perabot masih di rumah lama.
rumah ibu mertua liza ni 2 tingkat dan mempunyai 6 buah bilik tidur dan 4 blik air.
kebetulan kakak ipar balik sempena majlis 'sepupu' diorang tu, jadi kami ambil kesempatan ni untuk bincang majlis perkahwinan adik ipar liza bulan februari ni.
mungkin nak majlis nanti baru 100% siap kot. tapi majlis tu nanti pun tak buat kat rumah ni, tapi di dewan. cuma bilik pengantin jer yang berhias nanti...
so, buat masa ni memang liza bz giler.....

insyirah sibuk nak bawak barbie doll dia n main ngan sepupu-sepupu dia. almaklumlah sepupu dia 3 orang perempuan. kalau kat rumah main sengsorang jer...

2 ulasan:

日月神教-任我行 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
仔仔 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin