02 Mac, 2009

Majlis Resepsi Di Johor Bahru... (Malam)


cenderahati buat tetamu zaman kakak ipar liza...


cenderahati buat tetamu zaman liza dulu....


cenderahati buat tetamu...
erk!!!SYALIZA??? SHAHLIZA???
hehehe....LIZA jugak....

ada cerita tentang dua nama ini....
pada malam sabtu tu, masa liza tergesa2 nak balik amik danish, liza tertinggal hp.
sampai kat umah baru perasan. liza call2 xde orang angkat tapi liza
pasti liza tertinggal hp atas sette.
sampai jek kat umah ibu mertuaku liza tanya dengan kakak ipar tentang hp liza.
dia kata tanya bebudak sebab diorang main game. liza pun tanyalah anak2
saudara liza n insyirah. diorang kata nenek amik simpan.
adesss...
liza pun tanya ibu mertuaku. dia kata dia tak nampak. erk!!!
"abis tu bebudak tu cakap mak yang simpan hp tu"
ooo...hp yang tertinggal atas sette tu ker? la...mak tanya maryam (kakak ipar)
hp saper, dia kata liza punya. mak pun simpanlah dalam bilik pengantin.
mak kompius liza yang mana satu. erk!!!
semalaman liza tidur tanpa hp dan hp liza tidur di bilik pengantin...



bersedia menanti ketibaan pengantin...


adik liza bersama suami dan anaknya adam harith



mak dan ayah liza..eh..DANISH!!!!! rindunya...
danish tengah makan dan duduk diam selama seploh minit
sebelum menghuru-harakan pelamin.


ha...tu dia....dia dah mula menghuru-harakan pelamin. sebijik telur pindang dari bunga
pahar pecah di baling danish yang selama ini
sentiasa menyangka "asal bulat itu bola".


"lajja..lajja...soniya lajja..lajja...hey...."

selesai je majlis, kami sekeluarga terus tumbang....penat giler...
liza dan en.shah tido tanpa danish buat kali kedua. mak liza bawak danish balik sekali...sebab nak mengemas rumah ibu mertuaku yang berantakan itu...sib baik dia tak nangis masa naik kereta... lepas ni dah takde lagi majlis besar sebab yang bongsu
dah kahwin...lega.....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin