18 Mei, 2009

Pasar @ Giant Tampoi......










sabtu lepas liza ajak en.shah pergi pasar sebab esbok(loghat johor) dah
semakin kosong nampaknya. biasanya kami pergi carrefour @sutera mall jek. tapi ari tu en.shah
nak ajak beli kat giant tampoi. liza stuju je... jauh berjalan, luas pemandangan...tak gitu..?
jom kita layan pic kat atas tu k......

4 ulasan:

Mummy Dasy berkata...

me tiap2 bulan ke Giant Tampoi ni tuk belanja barang dapur,susu & barg2 lain...

shahliza94 berkata...

liza pun belanja bulanan kat giant mummy..samada tampoi atau plentong. cuma brg pasar je slalu beli kt sutera mall...

Penjejak berkata...

Ni nanti tolak troli berat sebab barang atau sebab banyak pembonceng atas troli tu...hehe.

shahliza94 berkata...

biasanya penjejak, tiapkali belanja bulanan akan guna 2 troli.satu untuk barang dan satu lagi untuk pembonceng..hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin