26 Jun, 2009

Kerisauan Seorang Ibu......

aduh...risaunya hati...
2-2 anak bujang liza sedang demam...
pic ni liza snap lepas bagi diorang makan ubat...
cepatlah sembuh wahai anak-anakku....
ummi rindukan kelincahan kalian....






cepatlah sembuh ye sayang...
nanti kita boleh jalan-jalan lagi...
ayah cuti 3 hari tu...
takkan nak biarkan ummi dok kat umah jer
3 ari? bosanlah.....
hehehehe.....

"semoga kalian cepat sembuh..amiinn..."


8 ulasan:

Siti @ nurie berkata...

alah..ciannyer...serewntak lak tu dmam....moga cwpat smbuh...oooo....ibunyer nak berjalan rupernyer...hik hik hik

mumy berkata...

get well soon..

Mummy Dasy berkata...

serentak... semoga cepat sembuh ye..

RHEA berkata...

Ganjaran berganda buat ibu yang tidak tidur malam, menjaga anak2 yang kurang sihat, dengan penuh kasih sayang dan keikhlaan di hati..

mudahnya perempuan mendapat ganjaran Tuhan kan kak..

rhea doakan mereka segera sembuh.. dan riang seperti biasa..

shahliza94 berkata...

buat siti, nenny, mummy dasy dan rhea..terima kasih atas doa kalian....alhamdulillah..kedua2 hero liza dah sihat dan sedang bermain hot wheel ketika ini...lega rasa hati...

Joaquin berkata...

alahai..kesiannya menantu aku dgn adiknya..
demam..
musim skrg nie kut...
semoga mamat n danish cepat sembuh...
nanti dah sembuh boleh main ottomen tiga...fireeee....

shahliza94 berkata...

memang pun joa...musim penyakit...
memaner pegi pun ada jer yang mengadu anak/diri tak sihat....
skarang ni alhamdulillah...

ibu addin dan nasa berkata...

Semoga anak akak cepat sembuh!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin