07 Jun, 2009

Sesi Memilih Hadiah.....













P/S: SILA TENGOK PIC NI DARI BAWAH KE ATAS. MAAF ATAS KEKELAM-KABUTAN SUSUNAN.(hehehe.....)

semalam ada jemputan majlis perkahwinan sedara liza di Gelang Patah. janjinya nak konvoi ngan
mama n family dan mak ayah liza. nak bertolak dari umah kul 2 petang.
tapi en.shah amik keputusan nak gi jusco bukit indah dulu sebab nak belikan
present untuk insyirah. so kami keluar jam 11.30 am. sampai kat jusco terus masuk padini sebab en.shah nak beli kemeja n slack untuk keje. tak hagak-hagak....sekali sambar 2 helai kemeja n 2 helai seluar slack.. liza lak sempat sambar handbag "SEED" memula pikir gak 2-3 kali nak beli ke x, sebab xde diskaun. last2 berkenan punya pasal...pejam mata jeklah...

pastu masuk jusco dan terus ke bahagian mainan. bermulalah sesi memilih
hadiah sempena kejayaan insyirah dalam peperiksaan. tu..dia...mak ooi...
garu kepala sekejap en.shah dibuatnya...
hahaha.....lepas bayar terus en.shah cakap kat insyirah...
"tahun depan kakak dah masuk skolah kebangsaan, jadi ayah taknak belikan toys lagi sebagai hadiah. ini mainan yang terakhir. pasni ayah cuma belikan hadiah buku jer ok...?"
insyirah yang semangnya ulat buku itu hanya tersenyum tanda setuju...
sempat bisik kat liza.."mi...nanti kita buat mini library kat bilik kakak eh..!"
mmm..apa-apalah kak...janji kakak rajin belajar....

pukul 2 adik liza call..dia dah tunggu kat highway nak ke gelang patah..
so kuar jusco jer teruslah masuk highway.....

3 ulasan:

dila~noor berkata...

macam ade jnji2 ngn entry sy smlm ye =)
mini library sgt disokong ye..bagus2.

shahliza94 berkata...

betul tu dila.dapat memupuk minat anak2 membaca n cintakan buku...
dah baca entry dila tu....memang seswai....

shahliza94 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin