05 Ogos, 2009

Reward Lagi....

semalam balik je dari tempat kerja en. shah ajak kami semua
ke sutera mall. katanya nak beli jam tangan sebab jam
yang dia pakai sekarang ni dah putus masa kat opis tadi.
memang susahkan kalau takde jam?
liza pun bersiap dan siapkan anak-anak n kami bertolak ke Sutera Mall.
dekat jer ngan rumah.

sampai kat sutera mall..en.shah pun mulalah membelek-belek beberapa jenis jam
yang berkenan. liza pun sempat gak meng'usha' jam kegemaran.
hehehe....almaklumlah..jam yang liza pakai sekarang ni jam zaman 'anak daro' lagik...
lamakan....? sayang kat jam ni.

finally, en.shah jumpa jam tangan yang dihajati.
lepas tu dia ternampak liza dok usha jam tangan gak.
dia datang n tanya,

en.shah: yang, nak beli jam ker?

liza: abang nak belikan ker? boleh gak.
en.shah: tu jam kat tangan elok lagi tu...
liza: ni jam zaman anak dara....sejak jadi mak orang ni
x penah lagi beli jam.
en.shah: nak yang mana?
liza pun dok mencuba beberapa jenis n design jam, akhirnya jam di bwah ini
menjadi pilihan hatiku...







kotak merah kecik tu kotak jam en.shah....

terima kasih suamiku...macam tulah....lenkali kalau beli apa2 mesti dua tau...!
barulah adil... boleh gitu????

9 ulasan:

Erynz berkata...

Jelesnya...kita blom pernah beli barang sama lagi...tgh usha ni sebanarnya.

ieda berkata...

salam liza
waaaaaaaaaaa santik jam baru tuh .. swatch lagi .. huhuhu akak sampai skrg selalu tukar jam .. sbb x pernah beli jam mahal2 nieh ..

mungkin sbb suka tukar2 jam koot .. heheh

Mummy Dasy berkata...

jelesnye..untung badan...

shahliza94 berkata...

yelah...jam yang dulu beli pun leh tahan gak rega dia sebab tu tahan lama. kumpul duit gaji tu...masa nak beli. ikat perut lagi.

liza ni...mintak tu x penah lagilah..tapi kalau dibagi, memang tak penah tolak. ngeh..ngeh..ngeh...

erynz...kat arab tu pun leh beli. balik nanti leh wat suprise...

shahliza94 berkata...

hangin en.shah tengah baik tu.....

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

betul-betul-betul.

jgnkan jam jer ..tsert pun kena beli sama gak..nmpak shati sjiwa gitu..hehe

<< s| tED| >> berkata...

best dapat hadiah... ekekekee
eh bukan.. best dapat suami yg beri hadiah .. ekekeke

Damia Aleesya & Damia Ayyunie berkata...

lamanya jam kak liza ekkkkk....dari zaman anak darezzzz sampai dah jadi mak budak 3 org.....

tapi betul kalau kita beli brg mahal selalunya tahan lama ....tu yg nak beli yg baru pun rasa tak yah ah....nanti2 lah....ekekekek...

shahliza94 berkata...

jam lama dah selamat diwakafkan kepada adik. huhu...sayang tu sayang gak. tapi liza mmg x suka tuko2 jam. kalau satu tu.....yang tu jelah pakai. memandangkan jam tangan baru ni seswai samada ngan baju kurung mahupun kasual, so xde masalah.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin